Tjenamoss!

Nu är vi äntligen hemma i sverige igen !
Igår var de mycke flyg , men vi klarade oss igenom om de utan större problem ..
Vi va lite stressade när vi hamnade i amsterdam , Nelly hade ont i fötterna och kunde knappast gå så hon satte sig på en vagn och ja skress körde runt på henne för att hitta gaten , sprang tilloch med !! :p
Såg nog väldigt roligt ut kan ja tro.
Sen flyget hem till sverige gick mycke fort samt att få väskan så vi var hemma ca 40 minuter innan utsat tid vilket var himla skönt!
Mamma kom och kramade om mig , hur härligt som helst!
Sen på kvällen försökte ja hålla mig uppe så länge som möjligt , de slutade inte så bra , ja hade sagt "Jag ska för sjutton vara uppe tills efter 22.00 , men icke sa nicke , ja somnade i soffan ca 21.30 och vid 22.00 gick jag upp till min säng och slocknade på en gång .
Sen vaknade ja 05.00 , då är man lagom glad, gick på toan och sen la jag mig igen , men icke gick de somna om , så nu sitter jag här 06.36 som en himla zomie!
Så snart blir de sova igen ska ja säga.
bilder kommer komma in på facebook , så ja lägger in en länk sen när jag har fått in bilderna .
Men om ni vill se mer som jag skriver så får ni ta och kolla min vanliga blogg. 
För nu har ja ingen mer resa ja ska göra än på ett tag så jakommer inte skriva här:P

KarinsVanligablogg


poss poss baj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0